Služby
Ceník platný od 1. 1. 2022
U krátkodobého pronájemu do 48 hodin je již zahrnuta základní sazba DPH 21 %
Kulturní dům
|
Standardní |
Zvýhodněný *1 |
Spolková činnost *2 |
||||
|
hodina |
půlden |
celý den |
hodina |
půlden |
celý den |
hodina |
Přízemí kulturního domu |
|||||||
Hlavní sál |
1 400 Kč |
4 000 Kč |
6 500 Kč |
700 Kč |
2 000 Kč |
3 500 Kč |
- |
Přísálí pravé s kuchyňkou |
700 Kč |
2 000 Kč |
3 500 Kč |
350 Kč |
1 000 Kč |
1 700 Kč |
150 Kč |
Přísálí levé |
500 Kč |
1 500 Kč |
2 500 Kč |
250 Kč |
800 Kč |
1 500 Kč |
150 Kč |
Šatna L, P |
200 Kč |
700 Kč |
1 200 Kč |
100 Kč |
300 Kč |
500 Kč |
- |
Předsálí |
samostatně nepronajímatelné |
||||||
Celé přízemí KD |
2 500 Kč |
7 500 Kč |
12000 Kč |
1 500 Kč |
3 500 Kč |
5 000 Kč |
- |
Všechny sály kulturního domu |
|||||||
Celý KD |
3 000 Kč |
10000 Kč |
15 000 Kč |
1 700 Kč |
5 500 Kč |
8 000 Kč |
- |
Plesy (celý KD; bez níže uvedených služeb) |
11 000 Kč |
Plesy (přízemí KD; bez níže uvedených služeb) |
7 000 Kč |
Taneční zábavy (přízemí KD) * |
17 000 Kč |
* Platba je požadována zálohově ve výši 20 000 Kč (vratná záloha) pro případné úhrady vzniklých škod.
Kino Morava
|
Standardní |
Zvýhodněný * |
||||
|
hodina |
půlden |
celý den |
hodina |
půlden |
celý den |
Kinosál |
2 500 Kč |
7 500 Kč |
12 000 Kč |
1 500 Kč |
3 500 Kč |
5 500 Kč |
Malý sál |
700 Kč |
2 000 Kč |
3 500 Kč |
350 Kč |
1 000 Kč |
1 700 Kč |
Zarazické centrum
Tělocvična * |
letní 100 Kč/hod |
zimní 150 Kč/hod |
Společenaká místnost |
150 Kč/hod |
800 Kč/den |
Společenaká místnost s kuchyní |
200 Kč/hod |
1 000 Kč/den |
Altán na zahradě |
500 Kč |
Milokošťské centrum
Společenaká místnost |
150 Kč/hod |
800 Kč/den |
Společenaká místnost s kuchyní |
200 Kč/hod |
1 000 Kč/den |
Pronájem Turistického centra Veselska (Panský dvůr)
hodina |
půlden (6 hodin) |
celý den |
|
Víceúčelový sál |
1 200 Kč |
3 500 Kč |
7 000 Kč |
Přednáškový sál |
600 Kč |
1 700 Kč |
3 000 Kč |
Svatby a pod. * |
13 500 Kč |
* Součástí pronájmu je dostatečný prostor na přípravu a úklid, tj. vždy den před a den po samotné akcí (celkem tedy 3 dny).
Ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Služby zahrnuté v ceně
- zpřístupnění objektu
- základní příprava prostoru
- spotřeba energie a vody
- převzetí a uzamčení objektu po ukončení akce
- úklid prostor
Další služby
Divadelní osvětlení jeviště (bez obsluhy) |
2 500 Kč |
Obsluha šaten, dozor na akci |
120 Kč/hod |
Montáž hlediště (včetně demontáže) |
4 000 Kč |
Zajištění předprodeje (on-line i na TIC) |
1 500 Kč |
Příslušenství
Ubrusy |
17 Kč/ks |
Kávovar |
500 Kč |
Výčepní zařízení |
500 Kč |
Banketní stoly s návleky (6 ks) |
100 Kč/ks |
Barové stoly s návleky (10 ks) |
100 Kč/ks |
Topící věže (4 ks) bez plynové bomby |
250 Kč/ks |
Ozvučení kulturních nebo společenských akcí
Standardní |
Zvýhodněný *1 |
|
Velký zvuk * Aparát vč. subbass, odposlechy, mikrofony, ad. |
5 000 Kč |
2 500 Kč |
Malý zvuk * Aparát, mikrofony, odposlech |
4 000 Kč |
2 000 Kč |
Ozvučení Malý aparát, CD přehrávač, mikrofon |
1 000 Kč |
500 Kč |
Doprava mimo Veselí nad Moravou |
10 Kč / km |
Nájem maximálně na dobu 24 hodin.
* Pronájem samotné techniky není možný.
Pronájem dodávkového vozu
Standardní |
Zvýhodněný *1 |
|
1 den |
1 600 Kč |
800 Kč |
2 – 3 dny |
1200 Kč/den |
600 Kč/den |
4 dny a více |
1100 Kč/den |
550 Kč/den |
Vratná záloha |
10 000 Kč |
- |
V ceně je zahrnuto: Havarijní pojištění
Pojištění odpovědnosti (povinné ručení)
Dálniční poplatky v ČR
Silniční daň
K pronájmu je potřeba: Občanský průkaz
Řidičský průkaz
PHM nejsou v ceně! Zákazník si vždy hradí sám. Vozidlo se půjčuje i vrací s plnou nádrží. Při cestě nad 400 km se připočítávají 2Kč/km.
Pronájem pódia a jevištní techniky
Standardní |
Zvýhodněný *1 |
|
Pódium 6x4m |
5 000 Kč |
2 500 Kč |
Pódium 6x4m se zastřešením |
10 000 Kč |
5 000 Kč |
Mobilní osvětlení (základní) Jednoduché přední nasvícení |
3 000 Kč |
1 500 Kč |
Mobilní osvětlení (rozšířené)
Přední i zadní nasvícení s možností zabarvení |
5 000 Kč |
2 500 Kč |
Součástí pronájmu je montáž, demontáž a doprava na území města Veselí nad Moravou. Doprava mimo město je adekvátní počtu ujetých kilometrů se sazbou 10 Kč/km.
Pronájem projekční techniky
Standardní |
Zvýhodněný *1 |
|
Plátno 6x4 nebo 3x4m v rámu |
2 000 Kč |
1 000 Kč |
Plátno - letní kino 12x5m |
4 000 Kč |
2 000 Kč |
Projektor |
3 000 Kč |
1 500 Kč |
Doprava mimo Veselí nad Moravou |
10 Kč/km |
Pronájem velkoprostorového stanu
Standardní |
Zvýhodněný *1 |
|
Šapitó 15x10m |
10 000 Kč |
4 000 Kč |
Velkoprostorový stan 1. modul |
8 000 Kč |
3 000 Kč |
- každý další přídavný modul |
5.000 Kč |
1 500 Kč |
Doprava mimo Veselí nad Moravou |
10 Kč/km |
Součástí pronájmu je montáž, demontáž a doprava na území města Veselí nad Moravou. Doprava mimo město je adekvátní počtu ujetých kilometrů se sazbou 10 Kč/km.
Poznámky:
*1 Týká se subjektů, s nimiž má VKC uzavřenu smlouvu o spolupráci, jejíž schválení podléhá rozhodnutí správní rady společnosti VKC, o.p.s.; dále se týká akcí pořádaných městem (případně městskými částmi), školami, školkami nebo jinými školskými zařízeními; dále se týká akcí pořádaných jinými fyzickými nebo právnickými osobami za podmínky, že konkrétní pořádaná akce byla podpořena grantem z rozpočtu města Veselí nad Moravou.
*2 Spolkovou činností je myšleno komorní setkání zájmových sdružení nekoemrčního charakteru.
Ke každému nájmu je nutno sjednat smlouvu o krátkodobém pronájmu.
Půlden se rozumí ucelený časový úsek v délce 6 hodin během jednoho dne.
Výlep plakátů
Na základě rozhodnutí zřizovatele a vedení naší společnosti dojde od 1.8.2016 ke změnám v realizaci výlepů plakátů ve Veselí nad Moravou – od tohoto data bude výlep zajišťován a prováděn společností RENGL, s.r.o., Zákopnická 354/11, Liberec, IČO: 25420160, která má celostátní působnost a zajišťuje výlep plakátů na vlastních nebo pronajatých plochách ve více než 500 městech a obcích po celé České republice.
Naše společnost bude pro firmu RENGL, s.r.o. zajišťovat pouze shromažďování plakátů k výlepu na sběrném místě, kterým je Turistiské informační centrum Veselska, sídlící na adrese: nám. Míru 664, Veselí nad Moravou (Panský dvůr – vedle Komerční banky), kanceláře TICV jsou v přízemí budovy Panského dvora (v rohu pod schodištěm vedoucím na pavlač) a budou označeny cedulkou fi. RENGL, s.r.o.. Na tomto místě bude našimi pracovníky zajišťováno jednak přijímání plakátů k výlepu a jednak hotovostní úhrada za objednaný výlep (příjem hotovosti jménem společnosti RENGL, s.r.o. realizovaná našimi pracovníky prostřednictvím jejich internetové aplikace).
Objednávky, které byly námi přijaty před účinností této změny, budou námi ještě realizovány za stávajících podmínek s tím, že poslední výlep provádíme v úterý 2.8.2016. Pokud byl již výlep realizován před 1.8.2016 a tento dále pokračuje i po tomto datu (výlep na více týdnů), tak máme domluveno s firmou RENGL, že zajistí pokračování tohoto výlepu dle Vámi zaslané objednávky. První výlep bude společností RENGL uskutečněn v neděli 7.8.2016, s tím, že uzávěrka příjmu plakátů k výlepu je stanovena na pátek 5.8.2016 do 12:00 hod.
Pokud jste nám zasílali objednávky a plakáty k výlepu poštou a následně jsme Vám za tento výlep zasílali faktury k úhradě, bude nutno si z Vaší strany možnost fakturace za výlep domluvit přímo s firmou RENGL, s.r.o. stejně tak, jako způsob doručování Vašich plakátů k výlepu ve Veselí nad Moravou. Ke každé zakázce (plakátovací kampani) je třeba vyplnit objednávku, která je rovněž přílohou tohoto oznámení (objednávky není třeba v případě hotovostní úhrady na sběrném místě, kdy údaje o objednávaném výlepu jsou součástí textu na pokladním dokladu). Pokud budou Vámi plakáty zaslány poštou na naši adresu bez řádně vyplněné objednávky či bez dostatečného předstihu, tak tyto plakáty předáme pracovníkovi společnosti RENGL, provádějícího příslušný výlep, avšak nemůžeme Vám zaručit, že budou skutečně řádně a v požadovaném termínu vylepeny.